Žijeme ve skvělé době. Ještě nikdy nevycházelo tolik her, filmů, seriálů a různých technických vychytávek, jako v posledních letech. Skulinky, které uniknou pozornosti velkých studiích či technologických gigantů, rychle zaplní komunitou financovaná tvorba.
Žijeme také v době nadbytku. Možnost volby je důležitá. Je však psychologicky dokázáno, že pokud je nabídka příliš velká, neumíme se rozhodnout. Snažíme se zvažovat pro a proti, porovnáváme… a paradoxně odejdeme více spokojeni z obchodu, v jehož nabídce je například osm čokolád, než z toho, v němž je čokolád třicet. Stejně jako když na Netflixu hledáme nový film nebo seriál, protože přeci nechceme ztrácet čas s něčím průměrným.
Žijeme zároveň v době, kdy si můžeme mnoho zážitků pronajmout, aniž bychom je vlastnili. Streamovací služby jako Netflix či HBO Go stojí pakatel, pokud přihlédneme k tomu, co všechno nabízí. Díky Spotify, Apple Music či Amazon Musei se na nás valí nekonečné množství hudby. Hráči získávají v časově omezených akcích hry zdarma, Microsoft slaví úspěch s knihovnou obměňovaných her ve službě Xbox Game Pass (na spuštění PlayStation Now v Česku stále čekáme).
Žijeme zkrátka v době, která je populární kultuře nakloněná. A střípkům z ní se věnuje i Nerd Life.
Kontakt: nerd@nerdlife.cz