Tvůrci hitu Kirby and the Forgotten Land prozrazují, jak vznikl režim Mouthful Mode

Kirby and the Forgotten Land
Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land je jedna z nejlepší her, která letos vyšla na Switch. Kouzelná 3D hopsačka zasazená do post-apo světa potěší jak děti, tak zkušenější hráče. V hlavní roli se představil růžový Kirby, který umí své nepřátele vdechnout a zkopírovat jejich schopnost. Úplnou novinkou v sérii je ovšem režim Mouthful Mode, v němž si Kirby poradí i s většími objekty. Nedokáže je sice spolknout, ale roztáhne se do jejich tvaru a ovládá je. Takto jsme se chopili například auta, kuželu či žárovky.

Jak celý nápad vznikl, přibližuje pro japonský magazín Nintendo Dream dlouholetý ředitel Shinya Kumazaki. O anglický překlad se postaral server Nintendo Everything.

„Při tvorbě hry jsme znovu zvážili záhadnost a proměnlivost Kirbyho. Myšlenka režimu Mouthful Mode vznikala již delší dobu. Jakmile jsme věděli, že tato hra bude v sérii něčím novým, začali jsme s diskusí „Co je Kirby?“. Chtěli jsme Kirbymu umožnit dělat věci, které stávající lidské postavy dělat nemohou. Tato myšlenka v kombinaci s výzvou vytvořit něco nového se stala konceptem Mouthful Mode.“

„Jak je vidět na konečném výsledku, je v tom jisté kouzlo, když Kirbyho jednoduchý tvar chodí jako kruh, trojúhelník nebo čtverec, a také akce, které může provádět, jsou různé. Je to úplně nový svět s předměty z reálného světa, ale Kirbymu to ani v nejmenším nevadí, je stejně pohodový jako vždycky!“

Co na to říkáte?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0