nLIFE

Tvůrci hitu Kirby and the Forgotten Land prozrazují, jak vznikl režim Mouthful Mode

Kirby and the Forgotten Land
Kirby and the Forgotten Land
Kirby and the Forgotten Land
Kirby and the Forgotten Land

Kirby and the Forgotten Land je jedna z nejlepší her, která letos vyšla na Switch. Kouzelná 3D hopsačka zasazená do post-apo světa potěší jak děti, tak zkušenější hráče. V hlavní roli se představil růžový Kirby, který umí své nepřátele vdechnout a zkopírovat jejich schopnost. Úplnou novinkou v sérii je ovšem režim Mouthful Mode, v němž si Kirby poradí i s většími objekty. Nedokáže je sice spolknout, ale roztáhne se do jejich tvaru a ovládá je. Takto jsme se chopili například auta, kuželu či žárovky.

Jak celý nápad vznikl, přibližuje pro japonský magazín Nintendo Dream dlouholetý ředitel Shinya Kumazaki. O anglický překlad se postaral server Nintendo Everything.

„Při tvorbě hry jsme znovu zvážili záhadnost a proměnlivost Kirbyho. Myšlenka režimu Mouthful Mode vznikala již delší dobu. Jakmile jsme věděli, že tato hra bude v sérii něčím novým, začali jsme s diskusí „Co je Kirby?“. Chtěli jsme Kirbymu umožnit dělat věci, které stávající lidské postavy dělat nemohou. Tato myšlenka v kombinaci s výzvou vytvořit něco nového se stala konceptem Mouthful Mode.“

„Jak je vidět na konečném výsledku, je v tom jisté kouzlo, když Kirbyho jednoduchý tvar chodí jako kruh, trojúhelník nebo čtverec, a také akce, které může provádět, jsou různé. Je to úplně nový svět s předměty z reálného světa, ale Kirbymu to ani v nejmenším nevadí, je stejně pohodový jako vždycky!“

„Nikdo nečte. Pokud čte, stejně nerozumí. Kdo čte a rozumí, stejně zapomene.
 Stanisław Lem