Squid Game (Hra na oliheň) je vůbec největší seriál na Netflixu. Uveden byl 17. září a během jediného měsíce ho vidělo neuvěřitelných 142 milionů domácností. V tomto seriálu korejské produkce se sejdou lidé, kteří jsou nějakým způsobem na okraji společnosti. Utkávají se, pro zábavu bohatých, v dětských hrách, které je mohou stát život. Na jednoho z nich ovšem čekají pohádkové peníze.
„Šíře popularity Squid Game je opravdu ohromující; tento pořad se umístil na prvním místě v žebříčku našich pořadů v 94 zemích (včetně USA). Stejně jako některé z našich dalších velkých hitů, i Squid Game pronikla do kulturního povědomí,“ chlubí se Netflix v prezentaci finančních výsledků v dopise akcionářům.
Počet předplatitelů tak neustále roste i díky hitům jako je Hra na oliheň. Jen za třetí čtvrtletí jich Netflix získal 4,38 milionu. Služba má nyní přes 213 milionů platících zákazníků, což je meziroční nárůst o 9,4 procenta.