Současný Blizzard už je pouhým stínem toho, čím společnost pro hráče bývala. Nicméně není vše ztraceno. Na obzoru je schválení akvizice, v rámci níž přejde Activision Blizzard pod Microsoft. World of Warcraftu by pak měla pomoci akvizice studia Proletariet, které provozovalo multiplayerovou akci Spellbreak. S vývojem obsahu MMROPG tak pomůže dalších zhruba sto lidí.
World of Warcraft se ovšem mezitím potýká s odlivem předplatitelů a řekněme si, že se není čemu divit. Aktuální Shadowlands už se nepodaří zachránit. Tvůrci se přesto snaží nalákat hráče zpátky. Na oficiálních stránkách je tak nově k vidění hrana reklama The Tavern, v níž se jedna z postav svěřuje druhé se svoji noční můrou.
Tou noční můrou je „všední svět, v němž lidé neumí používat kouzla jako mágové či měnit formy jako druidi“. A namísto „aby se z nich stali šamani či death knighti, tak si zvolí cestu prodejního manažera…“. Druhá postava se pak táže, jak je v takovém světě možné „zabíjet bossy“. Reklama se také vysmívá čučení do mobilních telefonů.
Její pojetí rozhodně není špatné. Mně osobně přijde, že by měla cílit až na vydání expanze Dragonflight. Současný Shadowlands totiž ani po úpravách moc doporučit nelze.