nLIFE

Fanoušci začínají vracet brýle Apple Vision Pro, chybí pohodlí

Apple Vision Pro
Apple Vision Pro

Přiznám se, že jsem podcenil sílu značky Apple. Když se začaly 2. února prodávat ve Spojených státech brýle Apple Vision Pro, myslel jsem si, že půjde o záležitost na image, od které si Apple po komerční stránce nic neslibuje.

Když následně prosáklo, že se během týdne prodalo zhruba 200 tisíc kusů, není to na tento typ zařízení s přihlédnutím k ceně (v přepočtu zhruba 90 tisíc korun) vůbec špatné. Brýle se staly tématem řady článků a poměrně divoká videa zaplavila sociální sítě.

Jak se ovšem ukazuje, řada zákazníků nyní brýle vrací ve 14denní lhůtě. Důvodů je hned několik, nicméně všechny se týkají buď pohodlí, nebo zdraví.

Ačkoliv jsou uživatelé spokojeni s tím, jak brýle fungují, nejčastějším důvodem k vrácení je hmotnost zařízení, která je znát už po krátkých seancích. Další lidé jako důvod k vrácení zmiňují bolesti hlavy a přílišné namáhání očí.

Do brýlí od Applu si rýpl i šéf Mety Mark Zuckerberg, který prohlásil, že Meta Quest 3 je celkově lepší produkt.

„Nikdo nečte. Pokud čte, stejně nerozumí. Kdo čte a rozumí, stejně zapomene.
 Stanisław Lem