Stalo se vám, že platíte měsíce za službu, kterou nevyužíváte? Mně také ne. A narážky na koncesionářské poplatky za televizi a rozhlas nechme tentokrát stranou. Jenže streamovací služba Netflix takové zákazníky má. A je jich několik set tisíc.
To možná zní jako vysoké číslo, nicméně v kontextu celkového počtu předplatitelů přestavuje méně než 0,5 procenta uživatelské základny. Netflix se rozhodl, že majitele těchto účtů kontaktuje přes email a pokud nepotvrdí, že si přejí službu využívat, předplatné jim pozastaví.
Kritéria jsou následující:
– Připojili jste se ke službě a rok jste se na nic nepodívali
– Na nic jste se nepodívali dva roky
Je fajn vidět, že i velká společnost umí ukázat vlídnější tvář a nebere si peníze od těch, kteří službu evidentně nevyužívají. To by měl být standard. Na druhou stranu, Netflixu se nyní v době pandemie koronaviru daří. Postupoval by tak i za normálních okolností?
Může se hodit