Animal Crossing: New Horizons je první velkou letošní exkluzivitou Nintenda na konzoli Switch a hned je to trefa do černého. Nesbírá totiž jen výborná hodnocení, ale podle prvních zpráv se i fantasticky prodává.
Jen v Japonsku se podle Famitsu během tří dnů prodalo 1,88 milionu kopií, a to bez započítání digitálních prodejů. A to je opravu hodně, hodně moc. Tak dobrá startovní čísla neměla (v Japonsku) žádná jiná hra v historii Switche. Dosavadní jednička – Pokémon Sword a Shield – si po třech dnech připsala 1,3 milionu prodaných kusů.
Hit v Japonsku i Británii
Novému Animal Crossingu se daří extrémně dobře i v Británii (taktéž bez započítaní digitálních prodejů). Prodává se totiž lépe než brutální akce Doom Eternal, která vyšla ve stejný den. Jenže zatímco Animal Crossing si zahrají jen majitelé Switche, Doom Eternal vyšel na PC, PlayStation 4 a Xbox One. A přesto je o switchovou exkluzivitu větší zájem. Prodeje jsou dále 3,5x větší než u dílu Animal Crossing: New Leaf, který vyšel před lety na handheld 3DS.
Animal Crossing: New Horizons je zkrátka hit. Ve hře se postupně zabydlujete na téměř opuštěném ostrově, zvete nové zvířecí sousedy, craftíte, rybaříte, sázíte květiny… a báječně si u toho odpočinete. Možnosti přizpůsobení všeho možného jsou přitom obrovské. Je to zkrátka ideální a optimistický společník v době, kdy venku řádí koronavirus.